I love bacon

Bacon smager vidunderligt, det er ingen hemmelighed. Jeg kunne spise bacon dagligt, morgen, middag og aften. Min læge siger det er en dårlig ide, pga. kolesterol, du ved nok. Men mit baconbehov skal dækkes, så jeg fandt alternativer som ikke går ud over kolesteroltallet.

Bacon showergel
Hvis jeg ikke kan spise bacon hele dagen, så lad mig da i hvert fald dufte som bacon. Her er en showergel som dufter af bacon, og helt uden at være fedtet. OBS hunde og arbejdskollega slikker på en.

Tandpasta med baconsmag
Efter brusebadet skal der naturligvis børstes tænder. Hvis bare der fandtes tandpasta med baconsmag. Det findes sku!!! Det er da bare genialt, hvorfor står den ikke på hylderne i supermarkederne? Selv din hund vil være med til at børste tænder med denne smag.

Bacon mintpastiller
Måske kollegaerne på arbejde vil klage over min baconånde. Så jeg snupper lige et par mintpastiller. Naturligvis med baconsmag. Baconmintpastiller smager og lugter af bacon, så hjælper vist ikke så meget mod min baconånde, men bare jeg får tilfredsstillet mit baconbehov.

Bacon luftfrisker
Ja, bacon smager ikke kun godt men dufter også herligt. Så hvorfor kun have duften af bacon i køkkenet. Med denne bacon luftfrisker kan du få duften af bacon ind i bilen, på kontoret, toilettet eller hvor duften af bacon nu hører hjemme.

Baconnaise
Hvis bacon nu skulle være lidt for tørt, så dip den i noget mayonnaise. Du risikerer dog at ødelægge smagen af bacon, så dyp den hellere i noget baconnaise. Ja, du har hørt rigtig, mayonnaise som smager af bacon. Men ikke et ord til din læge.

Bacon karameller
Så, nok om bacon. Tid til lidt slik. For resten, har du prøvet disse baconkarameller.

Har du endnu ikke fået nok af bacon, så er der endnu mere på coolstuff.dk. Bl.a. Bacon beans, bacontandstikker, bacontandtråd, bacon gavepapir og mere.

1 kommentarer:

Pia 2. marts 2014 kl. 11.14  

Baconnaise... den tror jeg helt sikkert, jeg kunne falde for. De andre er lidt mere tvivlsomme :-D

Bacon-smør er i øvrigt også rigtig godt... til en god bagt kartoffel.

- Pia

Faste læsere

Madblogstoppen

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP