Ananas Kivi Mynte Smoothie

Opskrift Smoothie ananas kivi mynte

Ingredienser

½ ananas
4 kivi
5 blade mynte
2 spsk. græsk yoghurt
Et par isterninger

Smoothie, hvor fanden kommer det ord egentlig fra? Folk kan jo ikke udtale det! Godt jeg ikke arbejder i en Smoothie bar, jeg ville ligge på gulvet og kaste op af grin, hvis jeg dagen lang skulle høre på ”Jeg vil gerne be om en Smuti!”….. ”En Smudi tak!” hahaha… det er altså Smoooothhhhhie! Hvis du ikke vil være til grin, så bliv hjemme og lav dine egne smoothies. En af mine favorit smoothies er en ananas, kivi, mynte smoothie.

Brug altid frisk ananas. Dåse ananas kan du komme på din hawaii toast, men ikke i en smoothie. Skær frugterne i små stykker og kom det hele i en blender (som kan tåle at knuse isterninger, jeg anbefaler en ”Kitchen Aid” blender). Hvis du ikke har mynte, så kan det undlades, men det giver en forfriskende smag med lidt mynte i. Denne smoothie er meget forfriskende på en varm sommerdag.

0 kommentarer:

Faste læsere

Madblogstoppen

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP