Så simpel men fandens genial

Magisso, Magnetisk Karklud-Holder

Hvor hænger du din sure ulækre karklud når den ikke er i brug? På vandhanen, på tørrestativet eller på dørhåndtaget?

En karklud hører jo hjemme i vasken, men den tørrer jo ikke når den ligger i den fugtige køkkenvask. Og så begynder den at stinke, især efter den har ligget der i 2 uger.

Men nu er det i hvert fald slut i mit køkken. Nu hænger min karklud på Magisso. Magisso er ikke navnet på en italiensk gigolo. Ok, hvis du kan få en gigolo til at holde din karklud, så gør det. Jeg holder mig til min Magisso, som altså er en magnetisk karklud-holder.

Den sættes på med en magnet, så du har ikke engang brug for værktøj til at montere den.
Nu sidder min karklud hvor den skal. Den stinker stadigvæk, men nu kan den tørre i fred.
Magisso kan købes hos Coolstuff.dk

3 kommentarer:

korak 6. oktober 2013 kl. 13.57  

ToTalt smart løsning på et skidesurt problem.

Hav en skidegod søndag. Martin

Hubert Johansen,  16. januar 2014 kl. 23.38  

Helt enig. Men jeg kunne ikke finde den kurvede version i rustfrit stål hos Coolstuff. Efter noget tids søgning fandt jeg den heldigvis på http://www.dk.brisingi.com/magisso

Kokke Kongen 23. januar 2014 kl. 21.35  

Hej Hubert
Vidste ikke der fandtes en kurvet version. Den er sikkert egnet til en rund vask :) Tak for tippet

Faste læsere

Madblogstoppen

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP