Zombier i min urtehave

Kan huske mine forældres naboer, som havde havenisser stående i haven. Nok det mest kiksede, småborgerlige havepynt man kan se i villahaverne. Aldrig skulle jeg have sådan en i min have.

Nu har jeg fået mig en lille urtehave. Urterne skal bruges i mit køkken og ikke spises af fugle og andet småkryb. At sætte et fugleskræmsel op er måske lige i overkanten i en urtehave på 1x1m. Da jeg så de her zombie havenisser på Coolstuff.dk skiftede jeg straks mening, havenisser er alligevel awesome.

Mon ikke de kan skræmme fuglene væk og ikke mindst kattene som pisser og skider i min have. Hvis ikke, så skræmmer de da i det mindste naboens havenisser væk.

0 kommentarer:

Faste læsere

Madblogstoppen

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP